Rekryteringsträff med BAUHAUS och Office Management 6 mars

Rekryteringsträff med BAUHAUS och Office Management 6 mars

Share

Rekryteringsträff med BAUHAUS och Office Management 6 mars

Onsdag 6 mars 16.00 är du som arbetssökande varmt välkommen till Grimsta för en rekryteringsträff. Just nu söker BAUHAUS och Office Management flera personer i olika roller. Läs m ...

Onsdag 6 mars 16.00 är du som arbetssökande varmt välkommen till Grimsta för en rekryteringsträff. Just nu söker BAUHAUS och Office Management flera personer i olika roller. Läs mer nedan.

Slussen in är IF Brommapojkarnas Arbetsmarknadsprojekt som är finansierat via Tillväxtverket. Vi söker nu unga personer mellan 19-29 som vill jobba hos våra samarbetsföretag. Läs mer på BPs rekryteringssida via Teamtailor under Lediga jobb.

Projektet är på tre år och målet är att 250 personer ur målgrupperna unga vuxna 19-29 år samt utrikesfödda kvinnor ska slussas ut i arbete.

Vill du börja jobba hos våra samarbetsföretag?

I det här rekryteringsuppdraget samarbetar BP med Bauhaus i deras säsongsrekryteringar till varuhusen i Bromma och i Järfälla. 

BAUHAUS var på 60-talet först med vårt allt-under-ett-tak-koncept. Nu för vi vidare det konceptet in i 2000-talet. 
Är du rätt person för att hjälpa oss med detta?

På BAUHAUS strävar vi alltid efter att det ska finnas mycket mer att gå efter. Därför vill vi gärna ha medarbetare som kan lite mera än de flesta. Det krävs rätt inställning och rätt kunskap för att göra ett bra jobb, men det behövs också kundfokus och en stor dos passion. Det är inte avgörande vilken bakgrund våra medarbetare har, men erfarenhet från hantverkaryrket eller detaljhandeln är meriterande.

Lager och butik: Uppskattningsvis 10 personer som vill arbeta på Bauhaus varuhus i Bromma och Järfälla, lager eller butik.

Skicka din ansökan direkt via Teamtailor.

I det här rekryteringsuppdraget samarbetar BP Office Management. När Office Management startade 1993 var syftet kristallklart: vi skulle göra våra kunder flexiblare, snabbare och mer framgångsrika. Drygt 20 år senare kan vi konstatera att vi lyckats. Idag är vi Nordens ledande aktör inom helhetslösningar för IT, kommunikation och kontor. 

Sälj – Facility management-teamet som säljer hela produktportföljen. Tjänsten kräver erfarenhet av B2B försäljning och att man har erfarenhet av att hålla fysiska möten med kund, ca 4 personer 

Du startar med en befintlig kundstock och etablerar även samarbete med nya kunder. 

Du kommer sälja tjänster ur vår breda Facility Management produktportföljen. De tjänster vi levererar till våra kunder är bland annat kontorsmaterial, bemanning, växtservice, städning och kontorsinredning

Lokalvårdare – Arbetsuppgifterna innefattar regelmässig städning i en mängd olika branscher så som kontor, skolor, förskolor, vårdinrättningar och butiker och båtar, ca 5-10 pers 

Välkommen att söka in med ditt CV och personliga brev här:

https://ifbp.teamtailor.com/jobs/132704-slussen-in-soker-unga-personer-mellan-19-29-som-vill-jobba-hos-vara-samarbetsforetag

Eller kom på rekryteringsmöte på Grimsta IP den 6/3 kl. 16.00

Kontaktpersoner: 

Maria Nordin – Projektledare. Mail: maria@ifbp.se, Tel: 073-375 87 89

Suhul Mruz – Handledare och sourcing-ansvarig. Mail: suhul.mruz@brommapojkarna.se Tel: 073-9954402